Me oleme Strafu

Saame tuttavaks.

Miks Strafu?

Turundus võib tunduda valdkonnana, kus on liiga palju müra ja liiga vähe päris lahendusi. Meie läheneme teistmoodi. Turunduspartnerina oleme ettevõttele tugi, kes aitab luua süsteemi, tuua segadusse selgust ja suunata tähelepanu sinna, kus see päriselt tulemusi annab. Teeme seda nii, et inimene ei tunneks end üle koormatud või tehnilistesse terminitesse uppununa.

Meid on kaks ning see loob meie töös hea tasakaalu. Üks meist tõmbab käima ideed ja julgustab nägema suuremat pilti. Teine toob juurde selged raamid, toimiva plaani ja kindlustunde, et kõik liigub õiges suunas. Just see kombinatsioon teeb koostöö nii praktiliseks kui ka inspireerivaks.

Oleme näinud, kuidas ettevõtetel on sageli olemas soov turundusega tegeleda, kuid igapäevased tegevused võtavad kogu tähelepanu. Meie roll on võtta see koormus enda kanda – olla partner, kes mõtleb kaasa, planeerib, loob ja viib ideed ellu. Räägime selgelt, anname ausat tagasisidet ja hoiame asjad liikumas.

Strafus loome lahendusi, mis töötavad, annavad ettevõttele kindlust ja tekitavad tunde, et turundus võib olla ka täitsa meeldiv ja selge protsess.

Meie eesmärk

Meie eesmärk on aidata väikeettevõtteid ja loomeinimesi, kellel ei pruugi olla enda turundustiimi või tehnilist tausta.

Me tahame teha keerulised asjad arusaadavaks ja näidata, et veebileht, e-pood või turundus ei pea olema segadusttekitav, vaid põnev protsess.

Meie visioon

Meie visioon on, et Strafu oleks väikeettevõtete jaoks partner, kelle kõrval tundub veebilehe või turunduse tegemine lihtne ja arusaadav.

Me tahame, et meie töö tulemusel tunneks klient kergendust – et ta saab keskenduda oma päris tegemistele, teades, et digipool on turvaliselt hoitud.

Meie tiim

Lisanna

Mina olen Lisanna – inimene, kes saab energiat suhtlemisest ja kellel on peas alati mõni uus idee.

Ma armastan luua asju, mis on samaaegselt praktilised ja natuke mängulised, sest minu jaoks peab töö mulle alati rõõmu pakkuma. 

Erialaselt olen aastaid tegelenud digiturunduse ja sotsiaalmeediaga, alates strateegiate loomisest kuni igapäevase sisuloome ja kampaaniateni. 

Viimase kahe aasta jooksul olen oma teadmisi pidevalt täiendanud läbi erinevate koolituste – alates Meta ja Google Ads’ist kuni Google Analyticsi, meiliturunduse ning WordPressini.

See on andnud mulle oskuse ühendada loovuse ja tehnilised tööriistad nii, et head ideed ei jääks ainult mõtteks, vaid jõuaksid ka õigete inimesteni.

5346 3018

Eva

Mina olen Eva – see, kes ei suuda mööda vaadata halvasti paigutatud nupust või segasest kasutajateekonnast. Kui midagi ei tööta, siis ma tahan teada miks – ja kui töötab, siis kuidas saaks veel paremini.

Mul on IT-taust ja kogemus graafilise disainerina, aga kõige rohkem sütitab mind see, kui disain ei ole lihtsalt ilus, vaid ka loogiline, intuitiivne ja päriselt kasutatav.

Usun, et pole olemas „rumalat kasutajat” – on lihtsalt disain, mis pole oma tööd teinud. Ja kui disain teeb oma tööd, siis see paneb mul südame laulma.

Mu töö ei ole kõige valjuhäälsem, aga see on see, mis paneb kogu süsteemi sujuvalt liikuma. Ja kui keegi ütleb: „Ma ei tea miks, aga see leht tundub kuidagi mõnus,” siis ma tean, et olen hästi hakkama saanud.

Byron

Byron ei vaeva oma pead koodi kirjutamise, strateegiate ega kampaaniatega.

Tema ülesanne on pikutada, puhata, klouni mängida ja hoida head tuju üleval ka siis, kui on eriti raske.

Ta hoiab silma peal sellel, et kõik leiaksid aega puhkuseks ja jalutuskäikudeks ning tuletab alati meelde, et rõõm ja lihtsus on sama olulised kui tulemused.

Meie nime lugu

Ettevõttele nime otsides teadsime, et tahame midagi erilist. Siis sähvatas pähe mälestus ühest Craftory sample sale’ist, kust olime kunagi läpakakoti ostnud. Kott on küll ammu maha müüdud, aga mäletasime, et sellel olid mingid lahedad initsiaalid. Mis täpselt, see enam ei meenunud, ja tol hetkel polnud kuskilt kontrollida ka.

Istusime maha ja hakkasime peast erinevaid variante proovima. Kas see oli „Strai“? Või „Straip“? Äkki hoopis „Strafu“? Ja siis tabas meid mõlemat korraga tunne, et just Strafu kõlab kõige paremini. Nii sündis meie ettevõtte nimi.

Hiljem leidsime ka pildi, mis kinnitas, et koti peal olid tegelikult hoopis initsiaalid Straipu, aga selleks hetkeks oli juba selge, et Strafu kõlab palju mõnusamalt ja on täpselt meie nägu.

Huvitaval kombel avastasime hiljem, et sõna „Strafu“ tuleb saksa keelest („strafen“) ja tähendab sõna-sõnalt „karistama”. Esimese hooga mõtlesime, et hmm… kas see on nüüd hea või halb. Aga tegelikult tundsime, et see annab meile hoopis jõudu

Meie jaoks ei tähenda see karistamist, vaid hoopis distsipliini ja järjepidevust. Seda, et me ei lase asjadel minna „nii kuidas juhtub”, vaid paneme oma töösse päriselt südame ja energia. Kui me midagi ette võtame, siis teeme selle lõpuni.

Võta meiega ühendust!

Räägi meile, mis sul vaja on. Ülejäänu mõtleme meie välja.